Nu är allt över.

Va ett tag sen jag skrev här, ber om ursäkt för de.
Men det har ju varit rätt mkt nu va.
Studenten, lätt den bästa dagen i mitt liv ! :)
Vill bara spring ut på trappen igen o sjunga "Sjung om studentens lyckliga dar!"
Vilken känsla. Går inte att beskriva.
Åkte vagn hela kvällen, underbart, trots regn och kyla.

Balen va underbar.
Att gå ut bilen tillsammans med Hanna och Erica, alla tar kort på en, ja man känner sig så himla vacker fan. Iaf jag, va så kul. Maten va rusigt god o kvällen blev oförglömlig.
Dessa två dagar har varit dom bästa i mitt liv hitills :)
Men grät gjorde jag oxå, ojaa...
Men iaf, vill tacka alla som kom på min student och alla mina underbara vänner
som jag saknar. Tack !
<3

Nu sitter jag här i soffan med min nya dator, som jag fick i student present, o kollar på fotboll med pappa. Har mössor o flagga och hela köret :) Här hejas det ska ni veta !
Btw, har fått jobb ! Body Care i Karlskoga. Börjar i möra kl 10.00 :)

Nej nu väntar fotbollen !





Hoppas att du ringer mig snart igen,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0