Skeevt.

Ja skev kväll igår. Spåra ur litte granna kanske.
En ruta och lampa krossad, polisen kom, nära till catfight, nån störd kille som börja kaxa, knivar smögs fram o ja, jag vette fan :P Haha !
Ikväll äre iaf Björn Rosenström på Statt, och jag ska diiiit :D Är taggad som faan :)
Tkr det ska bli as kul !

Men igår kväll grät jag floder, blod forsade. Thå spelade utan mig :(
Men det verkar som om det blir en tripp till Götet för att se han :) Underbart ! <3

Btw så visar TV4 Degerfors match mot Kalmar i Svenska Cuppen idag. Degerfors öppna stark och tog ledningen. Men nu suger dom röööv och ligger under med 4-1. :(

Haha inte litte gött att jag vet  att du kan ligga risigt till om jag bara vill ! Bara att ringa så kommer du ha ont sen ! Nej nu ska jag lyssna på Thå och sminka miiig :)






Du finns där, hela tiden,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0