Skyddat läge: Av

Nyss hemkommen från Elin.
Tillbringar alla mina kvällar där tsm med henne o Angelica. Fredrik brukar joina oxå.
Börja dagen med att jobba, sedan sov jag lite...
Sedan gick jag ut en sväng med Ölins hund Ella :D
Ja ni, sen har vi gjort det vanliga, spelat kort o rökt :P

Imöra blire att jobba, sen vette fan. Elin kanske ??
På lördag ska jag iaf på Björn Rosenström på Statt :) Wie !

Jag funderar skarpt på att åka ner o sitta utanför Peace and Love när Thå spelar, hoppas på att höra, skulle till och med kunna köpa en en-dags biljett bara för att se han :) Men finns säkert inga kvar endå :(
Får la se hur det blir.

Längtar iaf sönder till våran planerade husvagnssemester  i sommar :) Jag, Elin o Anna-Karin :D Kommer äga sönder !Bara o hoppas på att jag är hemma. Kanske drar, man vet ju aldrig.

Nej nu ropar säger. Vet ni vilken säng ? Jo, Degerfors skönaste, är bevisat ;)






Don't leave me !

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du är snuskig, vem är det som har bevisat det??? haha

2008-06-24 @ 23:31:37
URL: http://misslange.blogg.se/
Postat av: Annaaa

weeey pärlan står här ;)

2008-06-26 @ 19:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0