Skyddat läge: På

Äre nöe jobbigt o va sjuk elr. Fuck it !
Hostar sönder min hals o kan inte andas.
Gooit att man ska jobba imöra me då... Men allt för pengar !

På fredag kl 20.15 spelar min älskling på Peace and Love. Och jag är inte dääär !!! :'( Thåström kommer sakna mig i publiken, det vet jag... Om det är ngn jag känner som ska dit, och denne inte gråter tills hans gudomligt underbara röst åt mig så ska jag personligen tortera han/henne !
Jag vill så gärna dit fan...
Men det kanske blir en tripp till Köpenhamn för att se han, elr kanske i värsta fall en av hans konserter som han gör ihopp med Kent. Får se hur det blir.

Nu ska jag gråta en skvätt o lyssna på Thå.






Börja leva, må dåligt konstruktivt,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0