Taggad as hell.

Igår körde jag o Anna till Hultan. Körde Fredrik, Tifa och Heden.
Fy fan vilken tid det tog. Dom hade så mkt packning och så mkt öl att vi fick packa om bilen typ 3 ggr. Men Hemresan va kul :) Haha, Anna och jag i en bil !
Men jag hatar iaf Linköping, fuck that place ! ;)
Men när vi kom hem, kom hem as sent btw, så tog jag o Anna ett natt topp i Björken.
Haha, naken bad ! ;)

Taggad as hell vare ja. Som fan ! Nu vill jag bara att det ska bli fredag, stå där på vagnen o bara skrika söner halsen, ooooo vad jag längtar !! :):)
I kväll blire iaf K-hamn, tror jag får avstå att dricka. Tar bilen in. Måste endå hem på kvälla.
Men blir ju fest i möra ist :) Kul skare bli !




Remember me tonight,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0