...

Va o såg på teater i måndags :) Den inbillade sjuke. Skit bra varen :)
Claes Malmberg som hade huvudrollen, så jävla kung är han !

Igår fyllde Älsk 19 år :) <3
O i möra fyller min andra Älsk 51 år :) <3

Helgen vette fan asså, vill bara festa bort allt, precis allt !
Men jag får se, hade lovat att jag skulle köra Fredrik...

Imöra ska jag vara med på Påskparaden i Kristinehamn, ska vara Påskhare o dansa
med barnen, jag hatar barn btw.
Men tjänar ju 200 spänn, så jag offrar mig.

Jag längar tills på ondsag nästa vecka. För då ska ja o Hanna äta middag och
dricka vin på Mastmagasinet :) Så himla mysigt !




Jag hatar dig !

Kommentarer
Postat av: Din Håår!

åhh! de är du jag å Thå 4-ever;) visst Håååår?

2008-03-26 @ 22:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0