Fuck,.

Torsdagen spenderades inte så förvånat med Elin o Angelika, som alla andra
kvällar på mitt lov.
Denna natt fick vi för oss färga håret. Så vid 12 färga Elin håret blont på Angelika och färga utväxten på mig :)
Vi hittar alltid på nått verkligen!

Gårdagen blev det Kristinehamn :) Förfest, åhhhh Ebba Grön !
Sen blev de Ankaret. Va himlans trevligt, men knepig kväll.
Men det blire alltid när Hanna o jag festar ihopp.
Efterfesten sög ju dyng pung iaf ! Fy helvete, haha !
Då sakna jag Sams i Degerfors, ojoj ;)

Sov iaf hos Hanna. Vakna med världens jävla bakfylla.
Jag blir nästan aldrig bakfull, o om jag blir det, är det bara nån timme typ.
Men fy fan vilken dag.
Så nu sitter jag här, mår dyng skit o har dyng feber, känns sådär va ? :/

Men men, blir att hämta Fredrik i Kga senare, typ vid 1 skulle jag tro.
Sen ska jag sova, oj vad jag ska sova !




Men herregud Lina, va du verkligen tvungen ? Gooig situation nudå !




Kommentarer
Postat av: emelie

LINA! va göööööru. du skulle ju med till arena :(:(:(:(:( JAG HAR ADAM TENSTAS NEGERSVETT :D HAN GAV MIG SIN HANDDUK :D men det hade vart bättre om du följt med :) heeejjjssss

2008-03-02 @ 16:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0