Uggleinventering ?

Hade en intressant diskussion med far herrom dan...
Han berättade om sin tid so fältbiolog. Det är, för dom som inte vet, att man är ute i
naturen o jaa, typ kollar på djur..
Då berättade han om en mkt spännande tid då han inventerade ugglor, alltså räknade dom.
Jag o mor typ dog av garv, o far fatta inte varför.
Han tyckte att det va kul att va ute i skogen o räkna ugglor mitt i vinter i 20 minus o gummistövlar!
Ajja, ni som läser min blogg tyckte säkert att det va JÄTTE kul o läsa...

Idag har man ju käka i Kga med Anna, va göör mys :)
Sen vid halv 8 blev te gymmet o sen hem till Elin.
Då åkte jag, Anna, Elin, Jennifer, Angelica o Josefin in till Donken o satte oss, vid typ halv 10...
Satt där till dom stängde kl 12. Haha !
Hade faktiskt många seriösa diskussioner, bla om HIV o AIDS ;)

Imöra blire K-hamn. Lite ändrade planer, så det blir att laga mat hemma hos Hanna :)
Sen till Biljarden o dricka vin o mysa :)


Hopp, göra nu då? Sova kanske, vore skönt faktiskt...




Det gjorde ont, riktigt ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0