Crap.

Ojoj... Vår sista föreställning i torsdags var speciell.
Jag grät, oj vad jag grät. Riktigt sorligt vare :(
Kommer sakna alla verkligen, kommer gråta många ggr innan detta är slut...
Efter föreställingen så satt vi i logen o drack o käa tårta massa mys.
Gör nice verkligen :) O så sjöng dom för mig, eftersom jag fyllde år.
O så innan freställningen så käka vi på Kinan, o då betalar Pillan den lilla jävlen allt ! ( tjejer va vi, så himla söt är hon :) O så sjöng dom igen. Go mat vare me ;)

Igår var jag med älsk :)
Tog en sväng till Kga o kolla runt litte.
Sen köppte vi massa gött o fixa iordning o så tog vi Annas båt o drog ut på sjöa litte :)
Himla trevligt vare :) Grilla maschmallows o käka kyckling wraps !
Sen åkte vi litte mer o bara snacka skit.

Ikväll blire festa tror ja. Men jag får se. :/





My heart,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0