Oerhört otaggad,.

Ja verkligen. Jag fyller 19 år i möra och jag är inte ett dugg taggad. Har typ glömt bort att själv att jag fyller fan. O så kommer jag ju inte ens va hemma på hela dan, ska ju va på Christina o repa o sen spela.
Och vi bakar varje varje onsdag, vi i teatern :) Vi turas om. Men det gick ju inte idag, eftersom vi va i Karlstad och spela upp en 60-tals grej. Så det blir fika i möra ist. Så då äre jag, haha !
Fan, jag fyller ju år, ska jag behöva baka då :P

Min rygg dödar mig. Börja gö ont i måndags kväll.
Det är ischias :( Gör äckligt ont fan. Gör så ont så det börjar värka upp i hela ryggen !
Vette fan vad jag har gjort asså, kommer inte på nöe som kan ha orsakat detta.

Dålig dag i dag känner jag :( Hoppas morgon dagen blir bättre.





Kyss mig,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0