----

Ska börja med att säga Grattis till min älskade pappa som fyllde 42 år igår :) Kunde ju tyvärr inte va hemma och gratta honom dock.
Idag så åkte jag in till stan och kolla runt lite. As läcker julskyltning har dom på NK iaf :) Om ni är i Stockholm runt jul nån gång, kolla in de då. Även på insidan äre as fint :) Sen så gick jag förbi en firsörsalong och fick för mig att klippa mig. Så ja, så blev det. Behövde de endå så. Så nu har Lina lugg :) Kan ses på slinaa.bliddagboken.se.
Nu har jag precis komme hem från gymmet. På torsdagar brukar jag alltid köra ett Body Balance pass, men idag så körde jag Afrikans Dans ist :) As kul verkigen, och minst lika jobbigt.
Imorgon ska jag tjäna lite exta cash :) Ska vara barnvakt i två timmar till As kompis barn, tvillingar, på typ 5 månader. Får la se hur det går, men pengar äre ju :) Sen så längtar jag till imöra ! Då ska jag träffa Bua, vi ska laga Taco och dricka vin :)

Nu blire duschen, sen Prison Break.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0