Förhäxad ?

Efter som jag har varit barnvakt hela kvällen har jag kollat på 8 avsnitt på raken av Förhäxad. Overkill ? Ah, kanske lite. Men asså jag började tänkta lite. Det är ett visst avsnitt, som jag har sett typ 896786 ggr, men som alltid berör mig. Börjar tro att det är det samma med mig, att det inte är Meant to be lixom. Men jag är ju trots allt bara 19 år. Men kan inte göra annat än börja känna mig stressad.
Nu byter vi samtalsämne. Blev inget Yoga pass för mig. Vaknade helt medvetslös kl halv 12. Hade då dock sovit 12 timmar. Men men, bara att gå upp, kan inte sova bort hela dan.
Btw så längtar jag inte till imorgon elr på lördag, ska va barnvakt då med, tidiga mornar och sena kvällar. Inte min favorit precis !

Nu ska jag borsta tänderna och iaf försöka sova. Annars blire det där Underbara avsnittet igen. Think of me when you dance,.

Kommentarer
Postat av: sandra

åh, ja det tycker jag att ni borde göra, faktiskt!:) hihi. och det är ju inte speciellt dyrt att åka mellan sthlm och sandviken, som tur är:) vilket betyder att vi kanske kommer kunna ses mycket mer nu?:D

2008-11-21 @ 11:03:07
URL: http://saaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0