Nasin 0,5. Min bästa vän.

Ursäkta för att jag inte har skrivit på ett tag, men denna vecka har jag jobbat rätt så mkt, typ hela tiden. + att jag har gått och bleve sjuk, just snyggt va ? Bra timing och allt ! Har just slutat mitt morgonpass. Har skjutsat dom två minsta till dagis, sen skjutsat Svennis till Os föräldrar, och eftersom jag har Sveriges sämsta lokalsinne så körde jag såklart fel, även fast jag hade GPS. BRA LINA ! Sen så har jag damsugit och tvättat golv. Så jag börjar igen vid halv 3 typ, och jobbar fram till 8. Seeeeen nii ! Då äre ledigt en hel vecka ! :)
Därför jag skjutsa Svennis, för dom ska utomlands. Så jag ska få va hemma en hel vecka, inga fel :)
Så imorgon kommer Anna och Elin hit. Vi ska ut och massa annat trevligt :) Även frugan kommer, men hon åker nog hem på kvällen igen i möra :(

Så bye bye fuckers, nu ska jag damsuga källaren !

Kommentarer
Postat av: elin

haha där har vi allt lokalsinne! :P Sitter och väntar på att Kalle och Anna ska komma och hämta mig nu! :D ses om ngra timmar! :D <3

2008-11-08 @ 10:06:28
URL: http://tassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0