Not moving

Bakfyllan är ett faktum.
Ojaaa, ni läste rätt. Lina va ute igår. Hehe ! Min lilla Thai kompis Bua bjöd mig hem till hennes killes lägenhet. Så där förfesta vi lite, jag, Bua och Bee. Och eftersom Bee inte kunde någon svenska, så blev det engelska hela kvällen. Vi träffade en kille vid namn Joacim som följde med oss ut, han visade oss ett ställe. Så jag tog en taxi hem på natta, och va hemma runt halv 5, najs. Jaja, blabla. Hade iaf skit kul verkligen :) Va så himla roligt att få komma ut igen. Så nu har jag ett till ställe att fundera på tills Elin och Anna kommer ;)
Så denna dag har jag tillbringat i sängen med godis och Förhäxad :)

Well well, en hård vecka väntar. Jag är inte taggad. Blessed be,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0