Ojdå,.

Shit fan va jag inte har bloggat då :/ Har kännt ångest för att skriva, vette fan
varför. Ajja, I'm Back !
Hänt rätt mkt sen sist. Anna, Anna och Elin kom hit förra helgen, altså inte den som varit utan den innan. Vi hade sjukt kul :) Utgång, shoppning, mys och massa prat :) Åkte hem tsm alla 4 i måndags. Så jag har tillbringat
en hel vecka hemma i Degerfors. Kom tbx hit till Stockholm igår.
Hemma så blev det ett besök hos tandläkaren (vilket gick åt helvete), ett besök hos ungdomsmottagningen och ett besök hos läkaren. Hann oxå med att träffa Pillan, vilket va himla kul. Vi käka lunch och prata massa :)
Mer då? Hmm. Umgåtts med mor o far. Blev även utgång lördag kväll, Ola på
Statt, vilket sög kuk.

Ajja, nu är jag tbx här. Sitter här och tänker lite. BTW ! Kom precis på att JAG har fixat jobb här åt Anna, så från och med den 1:a december så är vi grannar :D Wie ! Not alone anymore.
Har saknat Svennis mkt när jag va borta, han blev så jäkla glad när jag kom hem :) Har ju såklart saknat barnen med.

Nej ni, nu blire Förhäxad och sedan en mysig dröm ;)

Kommentarer
Postat av: sandra

sv; nej, åh vad roligt!:) jag kommer lätt komma och hälsa på er:) och ni två får gärna komma och hälsa på mig om ni vill:) <3

2008-11-18 @ 22:54:31
URL: http://saaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0