Röckigt,.

Igår hade A tjejfest här. Så jag fick lägga barnen o så. Och eftersom hon hade de ville hon ha sovmogron idag, så jag fick kliva upp strax före 8 och fixa frukost åt två hungriga ungar. Efter det så ritade vi, lekte med lego och sist med inte minst så gick vi ut i snön. Så himla mkt snö har vi fått :) Ruskigt mysigt ! Så jag, dom två äldsta och Svennis hade snöbollskrig. Svennis bara älskar snö, helt galen blir han.
Så efter lunch va mitt första pass över. Jag gick ner till mitt och däcka i 3 timmar ;) Haha !
Nu på kvällen så är A och O på middag, så jag är barnvakt tills dom kommer hem nån gång inatt. Va jobbigt som fan att lägga alla tre idag. Detta blev nog det sämsta inlägget ever, ovärt som fan, men ingen är ju tillgänglig för att prata med mig.

Men men, nu ska jag spela lite GH, sen Föhäxad, ska börja på säsong 8, sen sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0