Snö,.

Ja det har vi mkt av här. Minst 3 dm ligger, och mer lär det bli inatt om denna snöstorm fortsätter.
Idag har jag jobbat, va me dom två minsta till Bua och lekte, va kul att träffa henne :) Sen nu på kvällen tog jag en prommis på 40 min med Svennis. Så himla skön att komma ut, har baj ont i ryggen. Men när jag kom in såg jag ut som en snögubbe, helt igensnöad va jag :P Men skönt vare.
Imorgon blire tidigt, men lite skönt endå. Sover för mkt. Sen blire ett Affro Express pass :) Och efter det en sväng till Bua. Ska fika lite hon och jag :) Blir även att tilbringa min lediga dag på fredag med Bua :) Super kul ! Ska in till hennes killes lägenhet och laga mat och mysa :)
Sen till helgen kommer min fru hit ! Ojaaa, hon ska flytta hit till mig :D Längtar asssset av mig.

Nu ska jag kolla på film, vet dock inte vilken än, men det spörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0