Thats it !

Dagen började med städning. Efter det vek jag tvätt och strök lite.
Sedan åkte jag till Sickla :) Gick där i några timmar, käka lunch kollar runt lite. Men det va inte min shopping dag, hitta inget :( Elr jo, hitta en jätte mysig, ja va heter de nu. En typ sjal/halsduksak som har ett hål som man stoppat in huvve i.
Ja va fan, skit samma. Skön ären iaf :)
Annars rullar allt på fint här. Det snöar ute, hur mysigt som helst, hoppas bara på att det får ligga kvar.
Imorgon har jag sovmorgon. Börjar inte förens 16:00. Men jobbar oxå då till 23:00, elr ja, tills A och O kommer hem. Så det kanske blir ett Power Yoga pass runt lunch tid, om jag orkar. Sover förmodligen då. Ska man ställa klockan tro ?

Förhäxad, förhäxad, åh va jag älskart ! Är inne 7:de säsongen nu, sorligt,.


Kommentarer
Postat av: sandra

haha, du kan göra det?:D fan vad bra att du får dom vibbarna, men tyvärr så äre inte så!:P haha. åh, jag längtar tills du och anna bor i sthlm så jag kan hälsa på er!:D

fast, jag skulle ju kunna hälsa på dig nu också? xD hhihi!

2008-11-19 @ 23:13:57
URL: http://saaand.blogg.se/
Postat av: sandra

ja, jag förstår att du gör det!:D ska hon jobba med samma sak som du eller?:)

ja, det skulle du gärna få göra, verkligen!:) typ ingen som varit här så.

2008-11-20 @ 14:04:27
URL: http://saaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0