Coldish

Idag började jag med att hämta E och L från dagis, jag gick, det SPÖREGNA ! Fy helvete va blött de va. Sen kom Bua och hennes små hit och lekte lite. Sen åkte dom. Då lade jag mat, vi åt o grejade.
Sen tog jag bilen och åkte till the gym och va me på ett Body Balance pass. Skönt :)
Efteråt såg jag att mor och far hade ringt, så jag ringde upp, Och vem svara inte då ? Jo Pontus :) Mamma hade tydligen glömt bort att berätta att han och Felicia är hos dom i Degerfors tills på onsdag. Fuck va jag saknar dom :( Så fick prata med Pontus och Felicia lite :) Va kul.
Pratade även med mina partypinglor hemma i hålan, Elin och Anna :) Orkar inte vänta längre, kom hiiiit !! :D
Btw så kanske jag inte är så själv här längre så länge till. Kanske får company ;)
Morgondagen ska spenderas med W. Ska bli trevligt :)

Gissa vare blir nu ? Precis, Förhäxad !


Kommentarer
Postat av: elin

haha jag hade aldrig kunnat gissa på förhäxad alltså?! :O haha söt du är! :P ses snart! <3

2008-10-31 @ 13:09:30
URL: http://tassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0