:):)

Haft en underbar dag idag :)
Började med att skjutsa dom två minsta till dagis. Sen tog jag en sväng runt Långsjön med Svennis, så fint vare där :) Sen så åkte jag o A till Nya Nacka Forum som hade invigning idag. Så en shopping tripp med henne blev de, jätte trevligt. Åt lunch och kolla i affärer, hitta ett par underbart snygga stövlar som jag köpte :)
Nu har jag precis kommit hem efter 1 timme på gymmet, va gött as hell ! Sen ringde det en tjej från stallet nyss, som undrade om jag ville rida deras häst ! :) Wiee ! Ska nog dit och kolla på han imorgon. Så nu kanske det bli ridning igen, längtar sönder ! :D
Imorgon äre fredag, skönt. Snart helg, betyder barnvakt, men då ska jag mysa ner mig i soffan och kolla tv :)

Nu duschen sen Förhäxad !

Kommentarer
Postat av: elin

ååh vad avis jag är! :D vill med rida!!! :) saknar dig!!

2008-10-24 @ 00:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0