Fredag kväll

Ja ni, vad gör jag en fredag kväll ? Sitter i mitt krypin och kikar på Idol. Och på tal om Idol, fuck Johan ! Coldplay my ass ! Hatart.
Imöra kommer mor och far hit :) Ska bli jätte kul. Tyvärr kommer inte Fredrik med :( Han är i Borås, hmm !
Pratade med min håår i telen idag, va underbart att få höra hennes röst, saknar henne enormt ! Har pratat lite med Elin oxå :) Miss her med !
I jul är jag ledig två veckor, underbart :D Inte långt kvar till jul btw, fuck va fort tiden går :/

Nu blire att kolla på VÄRLDENS bästa serie, Förhäxad, till Idol börjar igen :)

Kommentarer
Postat av: Anus

coldplääääyy är ju as bra! ;) haha.. miss you toooo=(<3

2008-10-12 @ 22:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0