Hur kan allt gått så bra ?

Idag har jag sökt 2 extra jobb. Ett på IcaMaxi i Nacka och ett på Nacka Forum :) Kommer säkert inte att få nått av dom, men lika bra och söka.
Har även idag gått runt Långsjön med Svennis, så skönt på morgonen verkligen :)

Just nu känns allt lite hopplöst. Vill hem och prata av mig med mina vänner. Kan inte skriva allt här. Vill prata av mig, med dom ! Hmm... Måste vänta en hel månad till :(
Men en sak som är himla skönt med att vara här, är att jag inte tänker på vissa saker lika mkt längre. Saker som dyngde ner mig jämt och ständigt förut. En av grejjerna är en sak som hände en av mina dåvarande bästa vänner, i vintras. Blev vittne till det. Har inte gått en enda dag utan att jag har tänkt på det. Men sen jag kom hit, har jag kunnat släppa det. Kommer ju förstås aldrig att glömma det, men jag kan lämna det bakom mig, inte låta mig påverkas och jaa, inte tänka på det jämt. Känns otroligt skönt !

Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på Förhäxad, sen sova !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0