Kärlek

Allt är verkligen på topp :) På lördag ska jag provrida das häst, snart äre November, träningen går prima och jaaa, åh va bra allt går :)
Började dagen med att vika tvätt i en timme :P Sen cyklade jag till World Class i spöregn för att vara med på ett pass Afro Express. Så jävla kul vare :D Sen åkte jag hem, duscha och gjorde mig iordning. Efter det tog jag bussen till Nacka Forum. Hitta två jätte fina toppar, en blir nog att ha i november :) Sen hitta jag massa som mamma ville ha, +julklapp till henne :)
I söndags, tror ja de va, va jag och träffa hästen. Komme fan inte ihåg va han heter ;) Så underbart fin va han :) Så ska bli kul och se om vi kommer överens.
Sen så har jag fått lite extra cash i kassan, inga fel. Nu sitter aset inne. Hoppas du bli rövknullad as hell !

Förhäxad is the shit just nu och jag vill festa. Annars är allt så jävla bäst för tillfället !

Kommentarer
Postat av: Aaanuss

jag har bilder på din kärlek åt dig lina;) heheh

2008-10-30 @ 02:32:18
Postat av: Lina

Håll käften, du behöver hjälp Anna ! ;) Hahah !

2008-10-30 @ 13:06:43
URL: http://mrssplitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0