Kass !

Jag är verkligen kass på att uppdatera här. Men det känns som om det händer för lite intressant i mitt liv som är värt att berätta.
Iaf så var min mor och far här i lördags, Vi hade en underbar dag på stan och i Sickla :) Åt god mat och bara umgicks. Är ju en hel månad kvar tills vi ses igen :(
Annars så händer det inte så mkt här. Jag jobbar, börjar få in alla rutiner nu. Har vänt på dygnet, somnar aldrig senare än 12 (!). Hände typ aldrig förr.
Har fått dille på att stryka :P Intresseklubben antecknar ! Haha ;) Nä men A brukar be mig att stryka. Typ som i möra. 9.00-11.00: Gå ut med Svennis, städa och stryka. Då brukar jag typ hinna med att stryka typ 4 skjortor, men det finns 10. Då brukar A säga att jag bara ska stryka tills 11, för sen är jag ledig, men jag brukar stryka allt som ligger där endå. Dels för att vara snäll, och dels för att jag gillar att stryka, tycker det är rogivande. Har jag blivit psykiskt störd ?

Nu ska jag ta en dusch sen kolla Förhäxad sen sova !

Kommentarer
Postat av: elin

haha vad sööt du är eller! :P

2008-10-16 @ 01:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0