Min dag !

Ja idag är det verkligen min dag ! :)
Började dagen med att städa och torka golv. Sen ringde dom från World Class och ville träffa mig. För jag vill inte börja träna där eftersom jag måste binda mig i 12 månader, och om jag åker hem till sommarn har ju jag ingen lust att betala resterande månader när jag inte ens bor här. Men han i telefonen sa att han skulle fixa de ;)
Sen så gick jag o A med Svennis i skogen 1 timme. Så jäkla underbart skönt vare ute :) Gick förbi ett stall, satte upp lappar om att jag gärna hjälper till i stallet och som betalning får jag rida. Så föreståndaren där skulle prata med ngra om de :)
Sen så vid halv 12 så cykla jag till World Class och där så fick jag ett superduper bra erbjudande, så nu är jag medlem där :) Så nu äre dags att börja träna seriöst här ;)
Och sen vid halv 5 va jag och träffa en personlig tränare som la upp ett program åt mig.
Min dag, verkligen ! :)

Imorgon äre en tidig morgon. Snart sova. Först lite Förhäxad !

Kommentarer
Postat av: erica!

Låter ju hur gött som helst precis! bra att han fixade de där med kortet åt dej så du slapp binda dig så länge ;) :)



Ring ngn dag om du får tråkigt!

Pusss

2008-10-29 @ 14:07:33
URL: http://ericaalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0