Saft

Denna dag började med en hundprommis kl. 9 imorse :) Sen va jag så trött så jag gick o la mig igen.
Sen vi 4 fick jag åka till ICA Maxi och storhandla. Shit fan ! Va as nervös när jag skulle köra dit, kartan i högsta hugg. Men det gick jätte bra.
Ska lite senare, typ halv 9 kanske, gå ut med Svennis :) Hoppas det inte regnar bara...
Btw så hade jag sån jävla träningsverk igår, fuck fan ! I mage och axlar, haha. Men det är en skön smärta, då vet man att man har gjort ngt bra :)
Asså jag har fått en blåsa, under tungan ! Gör så jävla ont, kan inte ha piercingen i ens :( Men vill ju inte att det ska växa igen.
Min morgondag består av en timmes städ, från 9-10, sen ledig resten av dan :)

Nuuu niii, nu blire saft !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0