Bästa, värsta ?

Det bästa med dagarna här är kvällarna, då jag kan varva ner. Men det är oxå det värsta, då börjar jag tänka, känner hur jag saknar alla och massa sånt. :(
Pratade med Elin och Anna nyss :) Så skönt att få höra deras röster ! Ohhhhhh November kom nu ! :D

Imöra blire att åka in till stan med A. Hon ska visa mig runt lite, ge mig en karta, sen är jag on my own ;) Ska åka själv tillbaka vid 1, och sen hämta Lilleman på dagis vid halv 2. Ska bli intressant om jag hittar, ska oxå bli intressant om jag tar bilen elr en prommenix och tar med Svennis. Men ja, automat är kul att köra !

Nej nu jävlar ska jag kolla på Förhäxad ! Elr Mumin kanske ? Kan inte bestämma mig...

Kommentarer
Postat av: elin

förhäxad eller mumin?? haha du är rolig du! :P

Novemder kommer snart ska du se! och det blir grejer det! :P Saknar dig!! <3

2008-09-18 @ 12:37:47
URL: http://tassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0