En dag.

Min dag idag började inte bra. Tänkte sova ut lite, men icke då. Vaknar halv 8 av att jag inte kan andas, är så jävla täpt i näsan. Så får sitta med papper i en timma, blir as hungrig. Går upp och käkar lite frukost, och lägger mig och kollar på lite Mumin. Då spricker mitt sår upp från när jag hade bränt mig på strykjärnet, och börjar blöda. Men men, somar tillslut igen vid halv 10. Så då fick jag iaf sova till halv 11, för då skulle jag upp o göra mig inför min tripp till stan :)
Tillbringade hela dagen på Söder :) Riktigt mysig. Hitta ett jätte mysigt fik som jag satte mig på. Tog en milkshake och satt bara och kolla på folk som gick förbi. Så jag inhandlade lite :)
På hemvägen stannade jag till vid Sickla, där det oxå är massa affärer. Hitta massa trevligt där med ;)
Så min dag har vare mkt trevlig :)
Igår fan, trodde jag bröt tån. Slog i han i en tröske, det börjar blöda och han blir helt blå
fan :( Aj !


Nog om klagande :P Ska kolla på ngt trevligt nu, får se vad det blir :)

Kommentarer
Postat av: Håår

fan asså. lina va jag saknar dig! :(

hör av dig när du kommer hem på ons.. så kanske vi kan ses en jätte snabbis! <3

2008-09-27 @ 12:43:04
Postat av: elin

haha vi kanse får skicka upp en livvakt till dig stumpan så att du inte hinner slå ihjäl dig innan vi kommer upp! :P <3

2008-09-27 @ 14:41:45
URL: http://tassel.blogg.se/blogg.se
Postat av: sandra

har du det bra i sthlm lina?:)

2008-09-28 @ 16:45:57
URL: http://saaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0