hjärtan

Sitter här, käkar pistagenötter och dricker cola :) Är så jävla trött ! Dagen idag har gått fort, har gjort så himla mkt. Var bla in till stan. A gav mig en karta, visa massa på den och lämnde mig att hitta själv. Va himla kul faktiskt, vet vart jag ska gå nästa gång och så nu :) Sen kört bilen igen, fast helt själv. En riktig långpromenad med Svennis hare oxå blivit, god mat till middag och till sist en underbart god kopp te :) Min dag i korthet, vem bryr sig ?
Allt är annars bra med mig, trivs mer och mer här :) Helt underbart. A är supersnäll och trevlig, pratar mkt med henne :)

Nu ska jag krypa ner i soffan om en stud och bara söfta !


Kommentarer
Postat av: elin

jag bryr mig ! fortsätt skriv! måste ju hålla koll på vad du gör om dagarn! :P <3

2008-09-19 @ 21:31:40
URL: http://tassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0