Klumpen i magen.

Klumpen i magen är ensamnheten. Det är nog det värsta här. Och eftersom jag har Sveriges BÄSTA lokalsinne så äre ju inte världens bästa idé att jag ger mig ut här i förorten by my self lixom. Tur att jag har deras söta labrador Svennis som kan hitta hem om jag går vilse ;)
Saknar massa folk. Saknar min lillebror as hell fan :(
Ajja, kommer iaf förmodligen hem en hel vecka i november :) Ska bli najs !

Dagen idag har varit intressant. Har lagt barnen helt själv. Har lekt mkt med Ludde, bråkat med Willis och försökt lära Lilleman prata :P
Ni bryr er säkert inte, men jag har inget att prata med här direkt så det får bli såhär nu ;)
Imöra blire lite städning och passa Lilleman :)

Scrubs nu, sen Mumin en stud, sen natten !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0