Kryss

Är så sjuk trött så det finns inte. Blir nog en tidig kväll för mig.
Va med A till Maxi och strohandlade idag, så jag fick se hur det såg ut. Inhandlade även en bok som jag ska försöka läsa :P Sedan var jag med dom två minsta till parken. Va där med en annan tjej som är barnflicka till en familj som A känner. Så vi hade himla trevligt, kanske blir en fika i stan med henne nån dag :)
Gör jag annars då ? Nja, inte så mkt. Längtar till november, saknar mina vänner :P Blir iaf stan på torsdag :) Nån som ville me ? ;)

Nu ska jag kolla på skräckfilm, vill ha sällskap under filmen tack !

Kommentarer
Postat av: elin

haha lite långt att åka annars hade jag vart på det vet du! :P

2008-09-24 @ 16:22:42
URL: http://tassel.blogg.se/blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0