Nötmix.

Denna helg har varit jobbig, mest för att jag har varit så extremt förkyld. Har börjat hosta som ett as. Men oxå jobbig för att barnens mormor och jag har varit själva med barnen från fredag till lördag, och då har Willis varit jätte jobbig mot mig. Dumma Willis, skit träligt.
Idag har jag iaf vare ledig. Har sovit och bara tage det lugnt. Har bla kollat på Torkel i knipa, as rolig film :)
Häder i veckan då ? Ja, hem resa tisdag-onsdag, en snabbis. Ingen kul dock. Ska på rättegång, IGEN ! Börjar bli jävligt trött på att sitta i den där jävla vittnesstolen. Så efter denna tredje gång i rättssalen, kan inte jag få slippa all skit nu efter detta ? Skulle vara skönt.

Börjar känna stor saknad efter mina vänner. Jobbigt att vara själv hela tiden. Saknar er ska ni veta ! <3

Kommentarer
Postat av: sandra

åh, härligt att höra!:) har du lärt känna några trevliga människor?

jorå, det är helt okej soft, bara mycket att plugga, men de är väl så det är:)

2008-09-28 @ 22:21:21
URL: http://saaand.blogg.se/
Postat av: sandra

men åh, fan vad jobbigt!:/ då förstår jag att det inte är så kul. du kan ju alltid börja på någon kurs? då träffar man folk:) jo precis, men inte så mycket!:O xD haha

2008-09-29 @ 10:29:43
URL: http://saaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0