Rubrik ?

Har precis kommit ner hit till mitt rum, efter en film kväll med A och hennes mamma :) Va riktigt mysigt faktiskt ! Blir nog samma i möra kväll.
Min dag har annars varit lugnt. Tog lite sovmorgon, till halv 10. Gick upp, käka lite frukost. Damsög, torka golv, vek tvätt och strök typ 9579357920 sjkortor :P Är fan bäst på att stryka nu ! Sen lite lunch, långpromenad med Svennis, en skön dusch, tv, middag och jaa.. Ni vet resten :)
Imorgon är jag ledig :) Ska sova, LÄNGE ! :D
Börjar oxå känna att min hemlängtan avtar, trivs verkligen här nu :) Tog en till tripp idag, för att orientera mig lite. Ska göra samma tripp imöra, och checka in deras lokala ICA :)

Nu blir det nog tvn, elr typ Föhäxad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0