Tjorven

Denna dag har tillbringats i Örebro med AnnaPanna Schäärt :) Haft jätte mysigt och trevligt verkligen :)
Tog bilen och drog strax efter 9 imorse. Gick på Marieberg, shoppa en massa :D Har köpt en AS SNYGG jacka :) Käka mat, suger gött vare ! Sen vid ja typ 1 halv 2 nån gång så drog vi oss hemåt. Fika en sväng i Kga, sen körde jag hem Anna, sa hej då, va lite sorligt.
Har jag gjort mer idag då? Hmm. Passat Ella en sväng :) Ska göra det i möra med. Sen ska Elin och jag käka mat, kolla på film, snacka skit, säga hej då och massa sånt. Ska bli kul. Inte att säga hej då kanske, men att träffas :P

Just nu håller jag på att ladda ner ALLA Mumin avsnitt :) Haha ! Kanske inte så normalt att kolla på de när man är 19 bast, men orka bry sig. Jag tycker att Mumin är bäst !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0