A plea for peace,.

Shit vilken härlig helg det har vare :) Solen har löse hela tiden ! Och eftersom jag har jobbat hela helgen, så har vi mestadels varit utomhus, underbart ! :D Barnen har lekt och jag har solat :P Haha ! Nä men lite iaf, måste ju passa på.

Är på jävligt bra humör med :) Fast ibland så kommer jag och tänka på det där. ÅHH va det stör mig, kan fan inte släppa de. Börjar ångra mig faktiskt. Inte precis det jag vill. Har pratat med As mamma om detta, och hon förtstod mig verkligen, kändes bra iaf.
Men jag skulle så jävla gärna vilja snacka med dig och skrika på dig, fråga va fan du vill.

Fick en as gulligt sms av Fredrik förut; Nu har jag ditt personnummer för evigt på min arm :) ÅHH, fatta fint elr?! Kärlek till han ! <3

Ska duscha barnen nu, sen natta dom. Sen blire film med H :)

Kommentarer
Postat av: erica

Va gullig bror du har :)

2009-04-26 @ 18:34:56
URL: http://ericaalarsson.blogg.se/
Postat av: pillann

fråga din bror om han vill ha en styvsyster ;) haha fan va gulligt gjort! EN VECKA KVAR NU LINA ! !

2009-05-03 @ 11:29:42
URL: http://pillann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0