Ännu en helg avklarad,.

Denna helg blev det som sagt oxå fest, fest och åter fest.
Började med fredag. Erica och jag va taggade som faaaaan ! Så vi förfesta hemma hos Elin lite :) Sen drog vi till Wickan. Där vette fan asså. Va helt okej, vi va fullare än fullast, som vanligt. Men arg va jag.
Igår vare dags igen. Lagfest på Bruksgårn ! Drog efter 10 min, orka inte va kvar. Drog till Elin, där även Erica och Anna va :) Så då blev de partyyy igen va. Drog in till Statt, typ inge folk kändes de som. Men jag vet inte. Lite mysigt vare.
Efter åkte jag hem och sov. 

Tack till världens bästa Erica ! Förra helgen va bäst, inget kan slå de. Denna helg vart lite konstig, men oxå kul :) Kärlek till dig iaf ! <3 

Ikväll åker jag tillbaka till Stockholm. Ska bli så jävla gött ! Nu längtar jag tillbaks. Blev lite mkt Degerfors nu, för mkt skit ! Nu kommer jag nog inte hem förens jag fyller. Så Degerfors, ses 29 maj !

Asså jag är så himla förvirrad. Äre jag som är störd elr? Har jag missat något? Snälla säg det isf, för jag fattar ingenting.

Kommentarer
Postat av: erica

loooooove you hunnii :)du är bezt på fezt ;D haha.

tack för i helgen iaf, askul! :)

2009-04-19 @ 23:21:58
URL: http://ericaalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0