My conscience is bleeding,.

It's sunny outside ! YEEES ! Då kan man ju fråga sig varför jag sitter här. Men jobbar man så gör man, viker tvätt, inte så kul faktiskt.
Från och med idag tills på söndag är jag barnvakt åt mina tre små monster här i Nacka. Både A och O är bortresta. Överdrivet taggad ? Inte de minsta. Men lite kul ska det bli. Får ju dock hjälp av As mamma som kommer hit på lördag :)

Det fins vissa jag saknar för tillfället. Det känns lite jobbigt. Men jag längtar inte hem för de ! ICKE ! Har fått nog av Degerfors på ett tag. Somna till lite efter morgon timmarna jag jobbade. Då drömde jag skit hemskt, Fredrik va me, va as jobbigt :( Så nu saknar jag han lite faktiskt :P Hehe !

Nu blire nog snart en prommis med Svennis :) Ska höra om Anna vill me oxå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0