Nu äre illa,.

Just nu vill jag bara sjunka genom jorden. Fy fan, haha !
Har pratat lite med Anna och fått reda på lite som skedde på Statt i fredags.
Hur fan kunde jag göra så ? Jag måste vara sjuk asså, haha :D
Men nån som har kul åt det är Erica iaf, hon garvar ihjäl sig !
Nu vette fan hur det blir med fredagen. Hmm... Hoppas att det löser sig. Jag och Erica hittar alltid ngt ;) Elr några :D
Men jag har happy endå, trotts att jag har skämt ut mig för all framtid ! Fick som jag ville ;)

Duschen väntar, sedan sägen !

Kommentarer
Postat av: erica

HAHA OM JAG GÖR :D

2009-04-16 @ 16:11:58
URL: http://ericaalarsson.blogg.se/
Postat av: elin

din lilla ........... :D:D <3

2009-04-18 @ 08:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0