Underbart !

Detta har varit den sjukaste och roligaste helgen på hur länge som helst ! Herregud asså.
Allt började i torsdags, jag och Elin va inne i Kga en sväng på dagen. Sen på kvällen så va vi fest sugna, så vi drog in till Kga igen, och festa litte. Va helt okej kul. Bättre än att sitta hemma. Vakna rätt seg.
Men eftersom det va fredag så ville jag festa denna dag med. Men det va ingen annan som va sugen på de.
Men då hörde Erica av sig :D Jag blev överlycklig ! Så hon kom in till mig, vi gjode oss iordning och drog till Jimmy. Där satt det massa booooyyyys och drack ;) Vi va dom enda tjejerna, men det gjorde inget. Erica och jag trivdes ;) Haha ! Efter 3 vinflaskor så drog vi till Statt :D Så jävla kul vare där ! Och fort gick de. Efter Statt kände vi för efterfest.
Så jag, Erica, Henke och Petter drog till mig. En till vinare gick åt ;) Sen sov vi...
Bästa kvällen på länge. Erica asså, min andra hälft. Min kopia, vi är så SJUKT lika så det är äckligt.
Gårdagen då. Sov hela dagen, sjukt bakis. Men sen vare bara att härda. Elin kom över på kvällen, även lite annat folk. drack lite, sen vare Statt igen. Inte lika kul som fredagen men endå dugligt.

Ikväll blire nog att träffa Erica, vi har lite att prata om tror ja ;) Haha ! Men innan detta blire att söfta litte, och käka midda hos farmor och farfar.

Allt är på topp, kommer leva på denna helgen fram till midsommar !

Kommentarer
Postat av: erica

taaack babe för en underbaaar helg ;D bara att ladda inför fredag!

PYSS <3

2009-04-13 @ 00:29:19
URL: http://ericaalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0