Boooobies.

Är skapligt trött efter att ha jobbar 14,5 timme i dag. Skulle egentligen inte ha gjort de, men A och O kom hem senare än planerat. Tur för dom att jag tycker om dom så mkt att det inte gör något :D
Åhhhh Lilleman va så söt idag när han hade somnat i sin puff :) Så där goo som bara barn kan vara !
Fan asså Lina, vill oxå ha en liten bäääbis ;)
För övrig har det ju som sagt vare en lång dag. Det blire i möra och hela helgen oxå. Är själv med barnen tsm med As mamma.

Annars vill jag oxå medela att min dator kan ta sig i röven. Måste föra över ALLT som jag inte vill förlora på skiver. För när som helst så krachar skiten ! Hatart. Och du ska vara en ny...
Men eftersom jag är bortskämd, ;D så kommer jag ta pappas dator medans min är lagning ! Få han säga vad han vill om, jag kan inte vara utan en här i Stockholm.

En sista sak bara. Har börjat jobba en skit söt och trevlig tjej på förskolan :) Funderar på att fråga henne om vi ska ta en fika nån da. MÅSTE verkligen skaffa mig litte friends här asså.

Kommentarer
Postat av: elin b

låter bra det där Lina! :) tummen upp!

2009-08-22 @ 12:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0