Crazy.

Då var Putte avklarat. Herregud. Helt slut asså. Att dricka 5 dagar i rad tar på en ;) Haha !
Har iaf haft det töppen. LERIGT SOM BARA FAN, men endå trevligt.
Så summan av kardemumman (?): 5 dagar med alkohol, ett lerigt jävla Camp ÖL-G, massa sköna Degerforsare, en snygg Thåström, Johnossi va bra, vårat tält är trång om det sover 4 pers i det och jag har bara liiite ångest.
YEES ! Men just nu är det skönt att vara hemma, är fortfarande trött :P
Men en sak förstår jag inte. Nu duger jag plötsligt åt dig ? När jag kan fixa nått du vill ha. Du bara utnyttjar mig. Först kunde du inte ens säga hej, men sen när jag sa att vi skulle åka hem, jaaaaaaaa, då blev du hur trevligt som helst !
ÅHHH, släpp det Lina, släpp det !

Om två veckor bär det av till Nacka igen, jobb, jobb, jobb ! En sommar i Degen var inte så farlig iaf. Men det ska endå bli skönt att åka tbx till Stockholm.

Öliöli på er, jag är hungrig.

Kommentarer
Postat av: elin

sant lina. inte värd det längre faktist! släpp det! finns bättre för dig! :)

2009-08-04 @ 20:14:08
URL: http://tassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0