För mkt.

Höhö, gissa vart jag är ? Ah visst fan, i Negerfors. Helt sjukt. Annas fel, vill få mig att dricka alkohol och göra saker jag inte ska göra.  Kommer ju hem nästa helg med, för mkt kanske. Men så äre va.
Iaf så har jag träffat bästaste Erica idag när jag kom hem ! :D Så underbart kul att ses henne. Hon är ju annars i London och drar, men har nu lite holliday så att säga. Så nu har hon precis åkt hem. Vi har kollat på film, käkat chips och snackas massa skit :D Underbart !

I möra blire Örebro med Anna. Shopping ! Vi va även på Nacka Forum idag och shoppade med vi kände att det räcker inte ;) Haha !
Sen i möra kväll blire party ofc, därför jag är hemma ju ;)

Well, sleepie time. Love !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0