Helt slut.

Ja det är jag verkligen. Har jobbat 53 timmar denna vecka. En normal vecka är det 25, så ja, jag är ganska slutkörd. Men detta va ju en special vecka me. Eftersom jag nu ligger plus ett antal timmar så kanske det blir lite extra cash med :) Inga fel !

Har ju som sagt börjat kolla på min favvo serie Föhäxad igen, för typ 5 gången. Och det senaste avsnittet jag såg nu precis så dog Andy, Prues stora kärlek. Och seriöst, tjöt ihjäl mig. Tårarna bara spruta, så himla sogligt. Är inne i nån period där allt blir så himla personligt och jag bara blir så, ahh... Haha, emo hello ! Nej men fan, ibland äre jobbigt och ibland inte. Och just nu är det ganska jobbigt !

Nu ska jag iaf försöka sova, behöver det. Men kommer antagligen se ett par avsnitt till innan jag somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0