Hemma, hemma, hemma.

Ja nu börjar jag känna mig hemma här igen ! Det räckte med en arbetsdag så kändes det inte ens att jag har varit borta. Det känns faktiskt skönt, orkar inte längta hem. Då blir bara tiden här så jobbig.
Kan iaf säga att i söndags kväll var det verkligen skit jobbigt. Ville bara hem till Degerfors ! :( Men jag visste att det skulle gå över, gjorde de ju när jag flytta hit första gången.
Men jag kommer ju snart hem igen. KANSKE nästa helg. Då är det Innebandy Lagfest hemma hos oss. Kommer även bli något speciellt tema, vet dock inte om det är offenligjort än :P Men då kommer jag kanske hem iaf, få se hur det blir. Annars blir det iaf helgen efter.
Sen är det även så att jag är ledig en hel vecka i November. Så jag har fyra val;
1. Stanna kvar i här i Nacka och jobba på förskolan.
2. Åka utomland, om någon vill följa med vill säga.
3. Åka hem till Degerfors.
4. Tvinga någon att komma hit till Nacka och umgås med mig.
Undra vad jag ska göra. Är ju ett tag kvar, men kan ju iaf börja fundera.

Ikväll ska jag vara barnvakt, till 12 skulle jag tro att det blir. Så man får gärna lov att störa mig. 

 
En blid på mig och min hååR, som jag saknar lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0