Lördag = Fest !

Höhö. Ja ikväll blire förferre hos Elin i Kga och sedan Statt :) Måste ju faktiskt gå ut på Statt idag, åker ju till Nacka i morgon. Min kära lillebror har lovat att köra mig dit :D Känner att jag kommer bli otroligt saknad ;) Haha !
Man kan ju iaf hoppas att på denna förfest kommer Radio Kristinehamn 95,5 spelas :D HAHA ! Och gärna med en live speaker i samma rum i form av Pontus :D Det roligaste jag har vare med om på länge tror ja ;)

Igår blev de inge kräftfiske, men vi hade det nice endå. En tripp till Kga, blev tvingade, eftersom jag åker i möra lixom.

Nuuuuuuu, måste jag äta något, är sjukt hungrig.  Är trött som fan me, inte ens vare vaken 1 timme än :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0