Möppe.

Är precis hem kommen. Jag och Anna har fräst moppe :) Höhö.
Dagen började med lite kräftfiske i älva, 4 fina grabbar fick vi. Även kallade Fr, Cu, Ku och Va. Lever ute i klippan nu. Så dom har vi rastat osv idag, så dom mår prima nu. Annas pappa vill att vi ska koka dom och sedan äta dom, men jag och Anna tvekar stark på detta, vi har lixom fäst oss vid dom nu ;) Annars så har vi mest åkt moppe, himla trevligt, men kallt som fan.
Igår gick vi på bio btw. Sommaren med Göran, överskattad som fan. Visst var en kul ibland, men inte så som jag trodde.

Imöra och på lördag blire K-hamn och måla farmor och farfars nya lägenhet :) Ska bli najs att se den. Ska passa på att köpa äppeljuice på Maxi då me... Intressant va ?
På lördag blire ferre oxå, höhö. Ska bli kuuuuul :) Sen äre bara en vecka kvar här I Degen, sen blire Nacka igen. Ska ringa A nån dag och kolla lägen oxå :)

Nu ska jag sova, är sjukt trött, konstigt med tanke på att jag vakna 2...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0