Myskväll.

Idag hare varit en lååååång dag. Började klockan 9. Käka frulle och greja litte. Sen vi halv 12 bar det av till Saltsjöbaden där W hade simskola. Så jag tog med L oxå. Och efteråt käka vi på Donken. Barnen tycker det är så himla kul att åka och göra de :)
Nu sitter vi alla är och kollar på Ronja Rövardotter som jag hyrde till the kids. Hyrde även en film till mig och H :)
Igår kolla vi oxå på film, blev en tidig kväll, men så klart så somnar jag ju endå inte förens vid halv 2. Förhäxad spelas flitigt i min DVD ;D
Imöra äre städning som gäller. Ska fixa en tävling till ungarna så dom städar Lekrummet, ska bli intressant !

Igår när jag låg och kolla på Förhäxad så vare en scen som fick mig att sakna. Oj vad jag hade önksat att du låg brevid mig just då. Bara att få känna din närhet och få ligga där, brevid dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0