Söndag = Nacka

Morrn Morrn !
Gårdagen började med en mycket lugn och trevligt förfest hos Elin i Kga. Vi satt och drack och bara snacka skit :)
Sen blev det Statt. Till en början va det sjukt konstigt folk där :/ Helt galat ! Men sedan började de trilla in det vanliga folket, fast mycket senare än vanligt. Kan iaf säga att det va riktigt roligt igår, jag och Elin lyckades hålla ihop HELA kvällen, har aldrig hänt förut. Haha ;D
Åkte med bussen hem, jag blev bestulen på ett paraply, och snodde en sko. Höhö !
Natten va mysig, mkt mysig. Även morgonen.

Well, idag bär det av till Nacka. Känner ingenting över det. Känns vakren bra elr dåligt. Har lixom inte ställt in mig på att jag ska flytta idag. Men det känns väl ikväll när jag är där antar jag. Vid 3 drar jag, kommer bli otroligt saknad ;D


Kommentarer
Postat av: elin

Två tummar upp för en toppen kväll! :D

2009-08-16 @ 21:33:21
URL: http://tassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0