1 december.

Ursäkta för den dåliga uppdateringen men jag har varit sjukt och mest sovit.
Var iallafall på adventskonserten med Linda, otroligt vackert :) Va ju typiska jag-älskar-jesus-sånger, men endå sjukt fint :)
Men sedan sov jag hela måndagen, i hopp om att min hals snart skulle begå självmord. Men icke, jag fick lida och missbruka halstabletter som gick ut 2007 för att kunna överleva.
Men det gick bra. Har jobbar idag, dock sovit på dagen. Mår bättre men har fortfarande ont.

Imorrn ska jag till Nacka Forum och Sickla och kolla julklappar till pojkarna. Har ingen aning om vad jag ska köpa till dom :S För jäkla svårt asså...

Igår kväll kollade jag klart på Förhäxad, alla 8 säsongerna avklarade ännu en gång. Tror det är 4 gången nu ? Men asså sista avsnittet, jag gråter lika mycket varje gång. Så himla bra !

Tänker bara ta upp en sista sak. Nu är vi inne i december, OCH VI HAR INGEN SNÖ !!! Va fan är det här ? Hoppas tomten kommer ialla fall... :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0