13 december / Lucia

Har haft en toppen helg ! I fredags åkte jag till Elin i Eskilstuna. Vi käkade, gjorde oss iording och åkte sedan till några kompisar till Elin. Där drack vi, spelade spel och trivdes. Sedan bar det av till Raw Club (?) där Hoffmaestro spelade. Det va helt sjukt asså ! Galet verkligen. Så jävla bra ! :D Hoppas på att se som fler gånger, eller hur Elin ? ;D Haha ! Vi ses för sällan vännen, måste bli ändring på det !
I lördags va jag bakis. Så jag hyrde 6 filmer, Disney filmer ;$ hihi, och kollade på film hela kvällen.
Idag har jag varit inne i stan.  Fick en sms av Hanna att hon va i Stockholm, så vi fikade och pratade massa :)

Nu ikväll har jag suttit där uppe med A och hennes mamma, har kollat på Solstorm som går på TV4. Sjukt dålig film faktiskt... Men måste ju se klart tyvärr.

I veckan blir det massa jobb. Och på söndag hemfärd :D Wie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0